Zijn er vragen of heeft u hulp nodig? Neem contact op

Wachttijden, een lastige realiteit in ons zorgsysteem. Wij doen er als organisatie écht alles aan om jullie zo snel mogelijk te kunnen helpen. Toegankelijke en passende zorg, daar staan wij voor! Onze wachttijden voldoen daarbij aan de regelingen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Goed om te weten: wachttijden zijn niet afhankelijk van je verzekering of verzekeraar, iedereen is bij ons gelijk. Ook per diagnosegroep verschillen de wachttijden niet van elkaar. 

Uitleg wachttijden 

De zorgprofessional die het eerste gesprek met je voert, jouw behandelaar, kan jullie uitleg geven over wachttijden. De wachttijd voor jullie kind/gezin kan anders zijn dan die van iemand die je ergens spreekt. Aan onze (gemiddelde) wachttijden kunnen dan ook geen rechten worden ontleend. 

Uiterlijk twee weken nadat de beschikking bij ons binnen is, nemen wij contact met jou op om jouw behandeling te starten! 

Wachtlijstbemiddeling 

Wanneer je de wachttijd toch te lang vindt, kun je contact opnemen met Zorgbemiddeling door het contactformulier in te vullen of te bellen naar 088-0451610 en vragen naar de afdeling Zorgbemiddeling. Of neem contact op met je gemeente.