In 2024 is samen met medewerkers een nieuwe koers uitgestippeld. Waarbij de uitdrukkelijke wens naar voren kwam om voortaan te werken vanuit één organisatie die herkenbaar en zichtbaar is. Samen hebben we de basis gelegd voor ons nieuwe merk.
Hierbij past een nieuw merk met een nieuwe naam die een gevoel van verbinding, kameraadschap, trots, expertise en vooruitgang ademt. Met respect voor het verleden en onze West-Friese roots.
Een nieuwe naam bedenk je niet zo maar. Bijna een jaar geleden zijn we begonnen met de zoektocht naar de ideale naam én het ontwerp van ons nieuwe logo. Daarbij hebben we gebruik gemaakt van de rijke ervaring én creativiteit van onze cliënten en bewoners. Samen hebben we de basis gelegd voor ons nieuwe merk. We vinden het belangrijk dat ons merk echt van ons, voor ons en door ons is gemaakt. Een merk dat ons verbindt en waar alle labels een onderdeel van uitmaken.
Uniek aquarel
Voor velen is creatief bezig zijn een fijne manier om zichzelf te uiten. Door te werken met aquarel konden kleuren vrij stromen, wat zorgde voor een levendig en veelzijdig ontwerp dat bruist. Dit heeft onze nieuwe huisstijl een uniek karakter en een warme, herkenbare en eigen uitstraling gegeven.